Ute hela dagen

Oj, så mycket frisk luft jag fått idag. Känner att jag kommer sova gott i natt.
 
Jag startade dagen redan halv sju med att mata djuren och sedan kom min snickarhjälp och så var det bygge hela dagen ända fram till halv fem. I dag började vi bygga utsiktstornet som ska ingå i Matvandringen. Det gick bra och nu står det uppställt på sin plats. Det återstår ett staket runt utsiktsplatsen men när det är klart kommer vi slänga oss över nästa projekt. Tornet blev väldigt stadigt och bra, smälter fint in i miljön och det är häftigt att vara där uppe. Med lite röjning i ån så kommer man kunna se mycket spännande. Ni som är nyfikna på en bild kan se tornet på Instagram. Sök på rocklosagard
 
Vid halv fem tog jag en liten kort vilostund och fick sitta på en stol ett tag. Tänk att det kan vara så skönt när man jobbat med kroppen hela dagen. Med lite nya krafter packade jag sedan foderkassar och så körde vi ner lite material till ån för nästa bygge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0