Annonser

Nästa fredag är det dags för Chassi att åka till sin nya familj. Samma dag kommer en familj och provrider Bilbo. Då får vi hoppas på att häst och ryttare faller för varandra.
 
Igår la jag ut nya annonser. Både Miljard och Musseron är nu på annons och det är redan tre stycken som har ringt, framförallt på Miljard då de letat ponny. Jag har just mejlat iväg lite bilder och ska nästa vecka försöka filma.
 
När jag ändå var i farten la jag även ut annons på sadlar som jag inte behöver längre. Det blir fler annonser framöver för jag har ganska många sadlar som inte passar på de hästar jag har nu. Det är lite kul att stå i sadelkammaren och gå igenom dem. Många minnen dyker upp - den sadeln hörde ihop den den ponnyn osv.
 
Nu hoppas jag att både sadlar och hästar får nya hem och blir till glädje för någon annan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0