Bus i hagen

Jag måste ha sovit som en stock för när jag kom upp fick jag höra att några av hästarna hade varit på rymmen. Jag som alltid brukar vakna när sådant händer!
 
Det hade nog börjat med att Dominans smet in i hagen bredvid där Miljon och Miljard gick. Där var det säkert full rulle med mycket bus. Bouchette brukar bli mycket upprörd när hennes älskling Dominans försvinner så det var nog både hojtande och spring på henne. Sedan längtade Dominans till Bouchette och sprängde då grinden så att han, Miljon och Miljard sprang lösa på gården. Och jag låg bara och sov. Anders fångade in dem och placerade dem så att det blev lugnt igen. Lyxigt med en man som löser problemen åt mig.
 
Nu i kväll har jag släppt Miljard och Miljon i en ny hage, den vi kallar Hagstugan. De såg så lyckliga ut när de genast började beta allt gott gräs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0