Ny hemsida

Så är nu äntligen den nya hemsidan utlagd. Har redan fått en reaktion från en läsare. "Jättefin men vart tog bloggen vägen?" Så är det just nu att en del funktioner på sidan saknas. Bloggen, facebook och en nyhetsruta ska tillkomma plus lite loggor. Antagligen kommer också bilder jag lägger på instagram. Där är jag helt ny somanvändare. Vill ni följa så heter mitt konto rocklosagard. Tanken är att det ska komma in någon bild från gården var och varannan dag.
 
Tillbaka till hemsidan så är det lite till som ska skrivas och ordnas till under de olika flikarna men det mesta finns där. Jag har gjort allt arbetet själv utom förstasidan. Känner mig riktigt nöjd med resultatet. Gå in och kolla och dela gärna med er om vad ni tycker. Det vi kom på är att det saknas en knapp för att komma tillbaka till menysidan (huvudsidan) så det står på tur att fixas till.
 
Passade på att möblera om lite i svamprummet i dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0