Jularbete

Vilket otroligt tråkigt väder vi har. Blött, blött, blött. Regn som vanligt idag också. Hagarna är katastrofdåliga. T o m det grusade området utanför lösdriften är äckligt och blött. Vattnet blir stående för det är så mättat i marken så det kan inte rinna undan. Det är halkigt och svårt att ta sig fram där gräset ska växa. Usch!
 
Vädret inspirerar inte till utomhusaktivitet så jag jobbar vidare med min nya hemsida. Det går framåt men ibland blir jag tokig på när man inte förstår systemet och får till det. Kör fast med jämna mellanrum. Lite råd från Ola så löser sig det mesta fast han är svår att få tag i så det blir inte just i den stunden jag vill. Just nu sitter jag och lägger in bilder på våra hästar. Nu ska listan bli aktuell.
 
Fin bild på Miljon på en av sina första LB-starter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0