Läsvärt

Tre härliga böcker har jag nu bredvid sängen som jag läser. Alla har jag lånat på biblioteket. Den första heter "Sörmländska äpplen". Intressant historia om alla olika äppelsorter som finns i landskapet och lite allmän fakta om äpplen.
 
Nästa som jag nu har läst ut är "Ett sötare blod" av Ann Fernholm. Läs den! Författaren är vetenskapsjournalist och med rejäl utbildning så hon vet vad hon pratar om. Det här är en bok som troligtvis kommer öppna ögonen och förändra de flestas liv.
 
Den jag nu ska fördjupa mig i när jag går och lägger mig är "Gourmetträdgården". Härligt inspirerande bok om odling och tips på olika roliga sorter att odla. I går innan jag somnade handlade det om olika pumpor. Nu längtar jag riktigt till sängen och att få fortsätta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0