Kul möte

Vad mycket spännande som alltid händer. Härom dagen fick jag ett meddelande på datorn om en granne några km bort som ville komma i kontakt med mig. Hon har inte bott här så länge men var intresserad av ett möte med anledning av att jag är utbildad kostrådgivare. Dessutom går hon just nu en utbildning för landsbygdskvinnor. Det är en utbildning som jag gått tidigare så det var ju lite kul.
 
Vi gjorde upp i går om att hon skulle komma hit till Rocklösa för ett möte. Jag visade runt lite och sedan satt vi och pratade och utbytte lite information och började att lära känna varandra. Hon har en väldigt intressant affärsidé som bl a handlar om kostutbildning så där hade vi lite beröringspunkter. Hon blev också väldigt intresserad av att i framtiden kanske hyra in sig i Nergården med sina utbildningar.
 
Resten av dagen ägnade jag åt en del arbete med djuren och foder samt lite OS-tittande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0