Hemma igen

Nu är jag hemma igen och det ska bli en del blogginlägg framöver. Jag har varit och hälsat på mitt barnbarn nere i Malmö. Det är lustigt för det är som att färdas mellan två världar. Nu när jag är tillbaka igen upptäckte jag att jag helt kommit av mig. Här satt jag i godan ro på kvällen och så började jag tänka på läggdags och sängen. Går ner för att släppa ut en katt och då kommer jag på det - jag har glömt att ge hästarna sitt kvällsfoder. Alla rutiner med djuren sitter normalt sett i ryggmärgen. Uppenbarligen är det svårt att kliva tillbaka in i det inrutade arbetslivet igen efter att bara varit här och nu i Skåne.
 
Bouchette blev nöjd när maten äntligen kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0