Två möten

I dag hade jag två möten inbokade här på Rocklösa. Jag uppskattar verkligen när jag inte behöver åka iväg. På förmiddagen hade jag bokat coaching om marknadsföring. Vi tittade på mina hemsidor, broschyrer och vilka sociala medier jag använder. Fick en del tips för att förstärka imagen på min gourmetvandring. Vi skulle ha möte i två timmar men det blev mycket längre. Tiden flyger verkligen iväg när det är bra. Med en halvtimme till nästa möte skyndade jag mig att mata höns och ankor samt kastade i mig en lite portion mat.
 
Sedan var det dags för nästa träff. Denna gång med en för mig ny person från Sörmlands turistutveckling och så en som varit på Rocklösa tidigare. Vi gick igenom mina verksamheter och diskuterade olika frågor. Jag hade skickat in några frågor jag hade i förväg och de hann vi ta upp samt massor med fler tankar och idéer. Även detta möte blev långt men väldigt intressant.
 
Huvuddelen av diskussionerna handlade om mina gourmetvandringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0