Lite bättre för varje kurs

I dag har jag varit iväg på en kurs i sociala medier. Jag har gått flera tidigare under andra år men inom det här området behöver man uppdatera sig ofta. Det utvecklas i rekordfart och det som gäller idag gäller inte i morgon. Det är dessutom svårt att lära sig allt på varje medie.
 
Föreläsningen var strålande och efter en sådan dag kan man ta nya tag och försöka bli ännu lite bättre. Vi fick avsluta med att skriva upp några punkter vi tänker satsa på framöver. För mig kommer det bli att göra klart mitt CV i LinkedIn och fylla på med rekommendationer.
 
Jag använder förutom den här bloggen, facebook för matvandringen och den hittar du på Rocklösa matvandring. Jag lägger även ut bilder på Instagram och de hittar du under rocklosagard. Bli gärna en följare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0