Arbete för posten

I dag har jag skickat alla våra julkort. Dessutom fick jag en beställning på ett presentkort på en svampkurs till hösten. Det blev också lagt på brevlådan. Brevbäraren får nu riktigt mycket att göra. Det är bara att hoppas på att posten sköter sin uppgift så att allt hinner fram innan jul.
 
När jag åkte hem från samhället mötte jag massor med hjortar på andra sidan ån. Jag räknade att det var minst 22 stycken. Häromdagen fanns även ett gäng här på Rocklösa. Jag hörde en drivande hund på förmiddagen och några timmar senare sprang det runt hjortar på gärdena och nere vid Nergården.
 
Den här dagen fick ett riktigt bra avslut då det på mejlen kom en bokning från Tyskland. 9 personer har bokat boende i Nergården under två sommarveckor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0