Vilket omslag

Vilket väderomslag det har varit. Vi har äntligen fått lite regn och det tackar vi för. Nu finns det chans för svamp till årets svampkurser i september. Det har ju varit olidligt varmt så länge så nu är det värsta chocken när det helt plötsligt krävs tjock tröja och långbyxor för att kunna sitta ute och äta middag. I kväll räckte inte ens det. Efter en halvtimme var vi rejält nerkylda och njöt verkligen av att komma in i stugvärmen igen.
 
En stor del av dagen har jag använt för att bokföra och göra klart momsdeklarationen som ska vara inne den 18:e. Som ni ser är jag ute i god tid för en gång skull. Det var skönt och jag la ner lite exta omsorg på att rätta till saker som blivit fel.
 
Helgens matvandring var så trevlig och jag fick en riktigt fin bild från en av våra pauser. Jag hade en förfrågan från ett företag i Stockholm om att komma på kickoff och matvandra. Tyvärr valde de en annan aktivitet men de åker säkert fler gånger och då kanske jag lyckas locka dem till Rocklösa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0