Som svampar ur jorden

Oj vad det har regnat hela dagen. Tätt, tätt och ibland riktigt kraftfullt. Det här kommer verkligen få fart på svampen i skogarna. Det blir roligt. Förra året fanns det ju inget. Nu har jag lagt ut kurstider på hemsidan under "svamp". När det gäller endagarskurs har jag redan en del anmälda. Det finns både en fredag 12:e september och en söndag 21 september att välja mellan. Kursen pågår mellan 10-16 och det ingår både lunch och fika.
 
Svampar kan verkligen komma snabbt ur jorden. När jag hade matvandringen promenerade jag iväg med kylväskan på morgonen. När jag hämstade den på kvällen stod det plötsligt två karljohan vid stigen. De fanns inte där tidigare under dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0