Leverans

Plötsligt knackade det på dörren. Här ute på landet är det inte ofta det händer så jag blir lika förvånad varje gång. Utanför stod en man som sa att han kom med vatten. Tusen tankar for genom huvudet. Vatten vad ska jag med det till? Det har ju just regnat. I bakhuvudet fanns även tankar på den stora skogsbranden och allt tal om vatten där. Han så hur förvirrad jag såg ut och förtydligade sig lite. Det visade sig att han kom med 10 nya backar med källvattnet jag serverar på Matvandringen.
 
Efter att vi lastat av det blev det sedan ett mycket långt och trevligt samtal om kost, hälsa, mitt jobb, hans jobb och mycket mer. Vissa möten är verkligen extra trevliga och inspirerande. Tiden flög iväg så jag hann inte riktigt det jag hade tänkt på de återstående timmarna. Men vad gör det? Det kommer en dag i morgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0