Mycket

Det är sällan jag känner mig stressad men nu är jag i en sådan period. Ibland gör man det värre själv med dålig planering. Jag har vansinnigt mycket att förbereda nu med både matvandring och helgridläger och så går jag bokar in en visning av Bilbo. Ibland undrar jag hur jag tänker. Det var bara att bita ihop och försöka få ihop dagen ändå. Började med att tvätta dukar till matvandringen, sedan gjorde jag helgens förrätt.
 
 
Hönsfodret var slut så när de hade haft lunchstängt åkte jag iväg till Sparreholm som är det närmaste stället för oss att handla foder på. På hemväg blev det lägerhandling på ICA. När jag kom ur affären kom en tjej fram och undrade om hon fick ställa några frågor om Stjärnhovs bibliotek. Hon visade sig vara journalist från Sörmlands tidning. Jag tyckte inte jag var någon bra representant att fråga eftersom jag aldrig besöker biblioteket här. Vill jag låna böcker gör jag det i Gnesta i stället där det finns mycket mer att välja på. Hon ville i alla fall ha med mig och tog även en bild. Vi får se om det blir något i tidningen.
 
Väl hemma var det dags att visa Bilbo. Han var inte riktigt i form och verkade öm i en bakhov.
 
Efter lite klädbyte så åkte jag iväg till Gnesta för att gå på en föreläsning. Det var en duktig entreprenör som hade en unik förmåga att få sina företagsidéer att komma igång och blomstra. Vi fick höra om hennes resa och det blev många skratt.
 
Nu är jag hemma igen och känner mig faktiskt lite trött. Det är rätt ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0