Full vecka

Den här veckan är verkligen fulltecknad. I går flyttade vi Rasmus, Grattis, Miljard och Musseron till ny hage så nu har de massor med ny mat. Skönt att passa på när min man är hemma och kan hjälpa till.
På fredag har vi matvandring för ett gäng från Tyskland. Det är både researrangörer och tysk press som kommer. Innan dess ska jag hinna iväg och hämta lite fräscha varor som ska serveras. SMHI hotar med regn men jag hoppas innerligt att de ändrar sig till dess.

På onsdag kommer en familj och ska titta på Bilbo och se om de trivs med honom. I så fall kommer de ta honom på foder.

Bilbo hälsar på vårt barnbarn.

Sedan ska jag även på ett kvällsmöte, en kvällsföreläsning och en halvdagskurs.

Veckan avslutas med ett mamma-barnridläger. De kommer på fredag kväll och sedan kör vi hela helgen.

En mycket varierande vecka men intensiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0