Visning

Vilken trevig dag det blev idag. Halv elva kom en ny vän som jag lärt känna genom kurserna som arrangeras i Gnesta. Vi drack kaffe och jag hade bakat blåbärskakor på morgonen som vi hade till. De är ruskigt goda så när jag har dem i skafferiet längtar jag extra mycket till kaffestunden. Det var första gången hon var hemma hos mig och vi ägnade de första timmarna till att prata om allt möjligt. Sedan tittade vi lite på hennes texter som hon ska ha på sin hemsida och jag gav några tips på hur jag tänker.
 
Sedan kom en mamma med sin dotter och skulle provrida Chassi. Vilken mysig tjej. Hon red Chassi så mjukt och fint. Precis en sådan ryttare som hon behöver. Hon verkade väldigt förtjust så kan Chassi hamna där så kommer jag känna mig helt lugn. De har en annan ponny som de ska sälja först men de trodde att de hade en familj på gång. Nu får jag hålla tummarna för att både deras affär går i lås och att de vill ha Chassi.
 
Vår allra vackraste och snällaste ponny, Chassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0