Uthyrning

Nu till helgen har vi hela Nergården uthyrd till 11 gäster. Alla har bokat lakan så idag åkte jag över till en kompis för att hyra lakan av henne. Nu när det börjar komma lite mer gäster ska jag ta och boka själv från en hyrfirma men den här gången var det lättare att lösa det så här. Efter det bar det iväg till Södertälje för att köpa kakelfog och lite annat till det nya duschrummet.
 
När jag kom hem började jag med att ta ner Bilbo och Chassi från beteshagen. De går i Hagstugan i ca 3 timmar om dagen. Tar det försiktigt med Bilbo så han inte får någon fångkänning. Det har ju gått bra alla andra vårar så jag gör så som jag brukar.
 
Efter det satte jag igång och bädda alla sängar i Nergården med lakanen. Nu är det bara lite småpyssel kvar innan gästerna anländer i morgon kväll.
Bilbo på betet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0