Till Västerås

I dag har jag varit i Västerås på föredrag. En duktig och intressant kille som driver ett turistföretag som håller på med fiske delade med sig av sina erfarenheter på en massa olika punkter. Fortsättning på kursen är i morgon men då stannar jag hemma för jag har så mycket att förbereda till olika aktiviteter framöver.
 
Innan jag åkte från Västerås var jag och handlade i ett stort köpcentrum i utkanten av Västerås. Perfekt ställe där alla butiker låg samlade. Först var jag in på Bauhaus och köpte klinker till duschrummet i Lillstugan. Sedan åkte jag till IKEA som också låg där och köpte 25 kaffemuggar. De behöver jag till matvandringen på fredag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0