Kul dagar

Fyra dagars ridläger gick i raketfart. Ett jättetrevligt gäng gjorde att jag ser fram emot nästa gång. Bouchette fick gå dubbla pass då jag hade två ryttare på olika nivå som behövde en lite rejälare häst. Det visade sig fungera väldigt bra och hon verkade bara lite trött i början på dag tre. Det vet man ju själv också att det alltid är på tredje dagen man känner sig trött. Kommer ihåg hur det var när man åkte till fjällen en vecka varje år. Har för mig att jag läst att den dagen också är den dagen då det sker mest olyckor.
 
Alla hästar skötte sig perfekt och vi avslutade med att ha gymkhana. Nu när Mia och Mulle inte är kvar längre så får det bli Rasmus och Grattis som får uppgiften att vara laghästar.
 
Innan jag lämnade Nergården efter avslutat läger dammsög jag hela huset. Känns skönt att ha påbörjat städningen eftersom jag har ett gäng på 30 personer på fredag som ska använda huset och då måste det var rent och fint.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0