En dag som gått på räls

I dag var en riktig turdag. Synd att jag inte hann köpa en lott också. Det började med att jag ringde på en husvagn. Vi har länge sökt en billig som vi ska göra om till hönshus. Det är nästan omöjligt att hinna med för de säljs direkt. Nu hade jag tur för den skulle visats dagen innan men den kunden kom inte. Så när kvällen kom åkte vi och tittade på den och nu står den på vår gårdsplan. Ett riktigt kap!
 
 
Under dagen ringde telefonen några gånger. Först var det en deltagare från matvandringen i fredags. Hon tyckte dagen varit så bra så hon ville boka en matvandring för all sin personal, 33 stycken i juni. Otroligt roligt. Sedan ringde en man som ville boka matvandring för sig och sin fru. De kommer i juli.
 
Nu hoppas jag att morgondagen går i samma spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0