Nostalgi

När jag röjde i lite gamla papper igår hittade jag en bunt med anmälningsblanketter på alla som kom på våra ridläger från 1996-2002. Jag försjönk helt i mitt fynd och mindes tillbaka. Första året när jag mest hade läger på prov var det fyra deltagare på första lägret och tre på det andra. Sedan ökade det på snabbt både med deltagare på varje läger och antalet läger. På listan stod också alla hästar angivna som gick med på lägret. Oj, så många som varit här och som jag nästan glömt bort.
 
Kommer ni ihåg Sindra, Jullan, Atcho och Coke. Jullan lånade vi men de andra var våra. Sedan har vi också lånat Lansen, Sheba, Mimmi, Ganova, Miquita, Dandy, Ben, Exelle och Cherié. Våra egna var Mysan, Pricken, Prinsen och Zorro. Ja, det här var några av de som var med under våra första år.
 
Zorro med Martina i sulkyn

Kommentarer
Postat av: Micaela

Coke minns jag mycket väl. Hade honom på mitt första läger hos er. Med honom hade jag min första riktiga aha-upplevelse när jag red dressyrprogrammet på avslutningen och han gick i form som en klocka! :-) har många fina minnen från lägren hos er.

2013-04-02 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0