Att bli glad

Det finns myckt att glädjas åt varje dag. Det gäller bara att njuta. Här tänkte jag ta med allt positivt från denna fredag.
 
Dominans var så go och man märker hur lätt det kommer bli att börja träna honom inför vuxenlivet. Han har ett härligt förtroende för människor och han vill gärna följa med och är positivt inställd.
 
En av grannarna tyckte det var helt OK att vi vandrarde över deras mark vid årets matvandringar.
 
Solen sken och jag blev tvungen att ta av mig jackan när jag gick i solgasset.
 
Hönsen la fyra härliga ägg idag. Ett vitt, ett grönt och två i olika bruna nyanser.
 
Tidigare har vi haft sex rådjur i trädgården varje dag. Sedan blev det sju. Idag var det åtta. En är en gammal bock med rejäla horn. Just nu är de pälsklädda och ser så pampiga ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0