100 dagar

I höstas gick jag något som kallas för baskurs i Gnestas företagsutveckling. Det var 6 heldagar som innehöll väldigt mycket bra. i dag 100 dagar senare var det återträff för hela gänget. Det var roligt att se alla igen men det bästa med dagen var att få lyssna på allas beskrivningar av vad som hänt under dessa 100 dagar. Alla varianter var det på berättelserna och det blev många reflektioner kring vad respektive sa. Sammanlagt en mycket bra dag.
 
Direkt efter åkte jag till tryckeriet och lämnade in mitt material till broschyren. Nu ser jag fram emot att få ett förslag innan den sedan går i tryck.
 
Alla djur undrade var matte höll till i dag eftersom det blev väldigt sen lunch för dem. Å andra sidan behövde de inte vänta länge på middagen sedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0