Vila upp sig

Så skönt det var att vara borta några dagar från gården. Jag sov hur länge som helst på morgnarna och verkade ha hur många timmar som helst att ta igen. Det är inte ofta man får chans att ligga kvar när man vaknar till och sedan bara somna om igen. Tanken kommer att det kanske är dags att gå upp och så vips så slumrar man in. Efter två sådana morgnar började jag känna mig normal igen. Det har varit en hård period med mycket att göra så det hade satt sina spår.
 
Nu är jag tillbaka från Malmö, fräsch och utvilad. I morgon är det dags att ta itu med tusen arbetsuppgifter som väntar.
 
Naturbeteshagarna ska nu betas av hästarna så att de blir fina. Dags att flytta Rasmus-gänget dit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0