Förbereder matvandring

Nu är det snart dags igen för en stor grupp som ska matvandra. I dag har jag åkt runt i Sörmland för att fylla på i lagret. Sedan har jag förflyttat alla mina varor ner till Nergården. Natten som var hade vi en familj som hyrde boende. Egentligen skulle de sovit i Lillstugan men där är inte klart ännu så de fick i stället vara i Nergården. Det betydde att jag var tvungen att tömma kylskåp och ta bort mina matvandringsgrejor.
 
På kvällen åkte jag på möte med Stjärnhovsgruppen men innan dess hann jag laga lite tillbehör som ska vara med på vandringen. Mötet var trevligt med två nya aktörer i gruppen. Det kommer bli bra samarbete med dem.
 
Läckra produkter från olika producenter uppdukade i naturen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0