Tråkigt

Igår var Miljon tillbaka till veterinären för att se om behandlingen hjälpt. Han rörde sig bättre men reagerade fortfarande väldigt mycket på att bli böjd i det ena frambenet. Det här känns inte kul. Tänk om min fina häst inte blir frisk?
 
 
Direkt från veterinärresan störtade jag ner till Stjärnhov. Där hade vi möte i två olika arbetsgrupper som jobbar med att sätta Gnesta resp Stjärnhov på kartan. Många spännande tankar är igång och jag hoppas på att det ska leda till fler som bokar boende på Rocklösa och fler som vill delta på matvandring.
 
Idag hade vi fått lite ny snö. Härligt. Den värsta halkan försvann och allt ser finare ut med det vita snötäcket. Efter att jag hade halmat alla lösdrifter så satte jag mig vid datorn och jobbade med kursmaterialet till helgen. Dessutom håller jag på och försöker pussla ihop så att alla som vill komma på ridläger ska få chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0