Sista avsnittet

Efter två kursdagar i Kungsör känner jag mig nu ganska proppfull med nya intryck. I dag hade vi ett väldigt intressant pass som handlade om sociala medier. Först var en tjej och hade en inspirationsföreläsning. Oj, vilken energi och glöd. Hon har nog rätt att med rätt agerande och tänk så kan man åstadkomma nästan vad som helst med de social mediernas hjälp. Därefter delade vi alla i rummet med oss av erfarenheter och idéer kring ämnet. Fick en massa matnyttigt med mig hem.
 
Vi tränade även speeddating med varandra. Det var roligt och där mötte jag en person som jag kan ha ett samarbete med på vissa av mina kurser. Vi ska träffas framöver för att se hur det skulle kunna läggas upp.
 
Jag som LCHF-are blev omhändertagen på konferensanläggningen som en drottning. De hade gjort ett specialbröd åt mig till förmiddagskaffet och på eftermiddagen en mix med grädde, lite frukt och mörk choklad. Till måltiderna var potatis och ris utbytt mot rostade grönsaker som aubergine, paprika och purjo. Mycket gott. Vid förrätten i går fick de andra någon liten paj till kräftstjärarna. Till mig hade de gjort en omelett på höjden så det såg väldigt elegant ut. Bästa mottagandet hitintills när jag varit iväg.
 
Ägg till frukost som vanligt men idag som äggröra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0