Mest borta

Fullt schema nästan hela dagen idag. Efter att sovit riktigt gott i natt, ända fram till att väckarklockan ringde så mockade jag lite i stallet innan jag njöt av en god kaka till kaffet. Sedan bar det av till tandläkaren. Några tusenlappar fattigare - man kan verkligen ha roligare för pengarna - så åkte jag iväg på ett möte med en arbetsgrupp som jobbar med Stjärnhov som varumärke.
 
Efter all mat i helgen har jag inte varit speciellt hungrig idag men lite stekt lax stoppade jag i alla fall i mig. I morgon skulle egentligen hovslagaren komma men han hade sjukt barn så nu får jag nästan en hel dag till arbete med mitt eget. Det behövs för det är mycket som behöver göras. Framförallt vid datorn.
 
Bouchette redo för en ridtur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0