Vårkänslor

Har ni också märkt att det börjar bli ljusare ute? Tövädret och nu lite kyla med härlig sol gör att det känns som vår i luften. I dag var en dag när man kände hur solen värmde och en känslan av dagsmeja infann sig. Vad skönt det är.
 
Jag hade ett härligt inspirerande möte idag. Eftersom jag själv är så dålig på olika språk har jag tänkt att jag ska ta hjälp till mina matvandringar och ha guidningar på tyska och på sikt även på engelska för utländska turister. I dag träffade jag en blivande samarbetspartner som är översättare och guide på tyska. Dessutom är hon intresserad av djur och natur så det kommer bli helt perfekt. I sommar kommer vissa matvandringar ske på tyska och då kommer Paula som hon heter var guiden. Det känns bra att få en kollega eftersom det jag gör annars oftast är ett ensamjobb.
 
Sagolikt vackra vyer som kommer kunna ses under matvandringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0