Julklappsdags

Det är inte bara jag som tänker på julklappar. I dag har tre personer tagit kontakt med mig för att köpa presentkort till en matvandring. Otroligt roligt att det börjar sprida sig att vår upplevelse finns. Jag läste just idag om att den typen av presenter gör oss mer långsiktigt glada och nöjda än varukonsumtion. Det stämmer ju för har man varit med om en trevlig händelse så är minnet så positivt och man tänker ofta på det. Så mitt tips är att köpa en upplevelse till de du ska ge julklappar till.
 
Själv har jag varit iväg till stan och handlat lite idag. Några julklappar, lite mörk choklad, adventsljusstakar och lite annat fint som lyser upp i mörkret. Köpte också ett lass med hyacinter så jag kan göra en fin julgrupp till mig själv.
 
Trots avsaknad av snö så får vi dagligen besök av domherren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0