Inget mer på Börsnäs

Jag har sagt upp mitt arrende på en av grannarnas fastigheter. Nu när jag minskat på antalet hästar behövs inte lika mycket mark. Vet inte hur många år jag haft får och hästar där men det är mer än 10 i alla fall. Många av våra ridlägerdeltagare kommer säkert ihåg sina promenader dit varje morgon och varje kväll för att hämta och lämna sin häst.
 
I dag åkte jag dit och började plocka ner min stängseltråd. Jag lämnar en tråd för det har jag kommit överens med markägaren om men den andra och isolatorer plockar jag med mig. Det var ett härligt väder att gå runt och rulla tråd och utsikten över sjön kan man inte klaga på. Får se om det går lika bra när jag har tid igen. Kanske har det då kommit snö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0