Nu är det drag

Full rulle har det blivit nu när alla avslutar sina semestrar och Sverige drar igång igen. Jag gillar när det blir mycket att göra vissa dagar eller perioder. Det får fart på mig och jag hinner mycket mer av bara farten.
 
I dag gav jag mig iväg direkt på morgonen för att hämta de produkter jag behöver till matvandringen på lördag. In med allt i kylen när jag kom tillbaka, drack en kopp kaffe och sedan åkte jag till Gnesta. Företagsutvecklingsprojektet har dragit igång igen och idag var det Säljstuga. Det innebär att vi ska träffas en massa gånger och konkret komma igång med att sälja våra varor eller tjänster. Det kommer nog bli mycket givande. Det är skillnad på att lyssna på en kurs och bli inspirerad jämfört med att tvingas komma igång på riktigt.
 
Morgondagen är också helt fylld med olika viktiga saker, bl a ska boendet inspekteras  av Swedish Welcome för att klassificeras. Efter det ska jag hämta en boendegäst vid bussen och sedan förbereda maten inför matvandringen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0