Nöjda gäster

De sex personerna som övernattade hos oss var väldigt nöjda. De hade semestrat både i Norge och i Sverige och tyckte att just Rocklösa var den finaste platsen. Det kändes förstås väldigt bra. De kom från Israel och det är roligt att höra deras reaktion på den vackra naturen här. De frågade om de kunde gå upp i hagarna så jag följde med för där gick några hästar. Vill ju inte att det ska hända en olycka. De blev även väldigt förtjusta i hästarna och tyckte att de var ovanligt trevliga och gosiga. Det blev många foton tagna med deras kameror.
 
Vid tolv kastade jag mig iväg till Nyköping på kurs. Jag trodde den skulle börja kl 14.00 men som tur var kollade jag i programmet och insåg att det redan var kl 13.00. Hann precis. Det var en intressant föreläsning och sedan minglade jag med en massa andra kvinnliga företagare. Vi fick presentera oss för varandra och alla var väldigt intresserade av mina matvandringar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0