Lektion med mersmak

Nu när snön äntligen är borta från ridbanan ökar genast förfrågan på ridlektioner. I dag fick Grattis jobba ett pass med en av de elever som nu har hunnit rida här i ganska många år. Det var så himla roligt att hålla lektion så nu längtar jag till ridlägret som jag har under Kristi himmelfärdshelgen. Jag gillar verkligen det här med undervisning och det är så roligt när man får ryttaren att förstå eller kunna känna från hästen vad som behöver göras.
 
Nu på kvällen var jag ute med grensågen och röjde lite grangrenar på stigen där matvandringen ska gå fram. Det är en väldigt fin sträcka med delvis en riktig naturstig. Det är fortfarande väldigt surt på sina ställen men på bara några dagar har det torkat upp mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0