På fyndavdelningen

Sist jag var på IKEA köpte jag nya bäddmadrasser till sängarna på Lillstugans sovloft. När jag kom hem upptäckte jag att jag tagit fel storlek så det var bara att planera in ytterligare en tur till IKEA. På förmiddagen idag åkte jag iväg. En lämplig dag med tanke på hällregnet som varade hela dagen. Det tar ju en stund att stå i kön för att lämna tillbaka så när det var klart bestämde jag mig för att gå in bakvägen genom kassorna och besöka fyndavdelningen först. Ibland har man verkligen tur. Två stycken bäddmadrasser fanns till halva priset i rätt storlek. Dessutom i en högre kvalitet än de jag köpt först. När jag kom hem med dem provlåg jag med de nya och så jämförde jag med samma typ som jag tänkt. Sängbottnarna är ganska mjuka så det var verkligen mycket bättre med den här högre kvaliteten jag fick tag i för de var ganska stadiga. Sammantaget kändes det behagligt i kroppen att ligga i sängen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0