Toppendag

På dagen hade jag kommunen här på studiebesök. Det var näringslivschefen, kommunlrådet och vice kommunalrådet som då och då besöker företagare i kommunen. Den här gången hade de bett att få komma och se min verksamhet. Vi började i Nergården och jag berättade om hur jag byggt upp verksamheten på gården och de olika delar som jag sysslar med. Sedan berättde jag om en del förändringar som jag planerar och nya delar jag planerar för framtiden. Det är lätt att bli engagerad när man får berätta om det som man brinner för. Efter lite LCHF-fika gick vi och tittade på lösdriftsbyggnaderna och sedan Lillstugan. Jag hade tänkt att de skulle få gå upp i hagen Golfbanan för att se hur otroligt vackert de är i våra ekhagar men regnet hällde ner och de hade inte skor för att ge sig ut i naturen. Jag fick mycket positiva rekationer från besökarna och de tyckte allt jag gjorde var helt fantastiskt. Det kändes som ett jättebra besök och det gav även mig en massa ny inspiration.
 
 
Dagens har också fått ett fantastiskt avslut. Jag har blivit farmor! Första barnbarnet och allt känns så spännande. Nu längtar jag efter att få åka till Skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0