Sista lägret

Det är full rulle med årets (troligsvis) sista mamma-barnläger. Det är därför jag inte hunnit skriva här på några dagar. Vårt gäng är så trevligt så det är svårt att slita sig på kvällarna och när jag väl kommit upp har jag varit för trött för att blogga. I morgon är det sista dagen så sedan ska även jag ställa om klockan. Vi kör den gamla tiden fortfarande. Det kom vi på för några år sedan när vi hade just höstlovslägret. Det passar inte alls oss att det blir mörkare på eftermiddagen vid en tidigare tidpunkt så därför behåller vi den gamla tiden fram tills dess att alla åker härifrån. Det fungerar mycket bra men ibland blir det lite konstigt i andra sammanhang. I kväll frågade jag min man varför han aldrig gick och la sig. Det visade sig att klockan för honom bara var halv tio men för mig halv elva. Jag ska nu skynda mig i säng för jag är riktigt trött efter en tidigare natt med dålig sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0