Förberedelser

På lördag startar vi vårt höstlovsläger för mamma-barn. I går städade jag Nergården. Det behövs alltid lite avputsning även om det mesta redan är städat. I dag har jag varit och handlat det mesta av maten. Det blev några saker över som jag ska inhandla i morgon i stället. Ibland saknas det något på vårt ICA och ibland tycker jag inte produkten är tillräckligt bra.
 
Dagen i dag har jag tillbringat i Gnesta på en heldagskurs. Den var bra men inte på samma nivå som tidigare gånger. Det kan också bero på att jag just nu är så full av inspiration från tidigare gånger så det finns inte plats för mer. När lägret är klart ska jag satsa för fullt på aktiviteter som ska förberedas inför 2013.
 
Jag har just nu gjort en planering på vilka hästar som ska vara med på lägret. Det är inte full grupp så min hjälpledare kommer få det lite lugnare än vanligt.
 
Bouchette kommer vara med på lägret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0