Ny produkt

Jag arbetar nu på en ny produkt som jag kommer erbjuda här på Rocklösa. Från och med i maj kommer jag erbjuda Matvandringar. Det går till så att man tillsammans med guide gör en vandring på 4-5 km där man ofta stannar till och blir bjuden på fantastisk mat från småskaligt mathantverk i Sörmland. Det kommer serveras både kött, fisk, vilt, grönsaker, inläggnngar, marmelader, olika sorters drycker mm. Guiden kommer berätta både om maten och mycket annat man ser och upplever under vandringen. Det här är verkligen det perfekta sättet att uppleva Sörmland både vad gäller smak och natur.
 
Jag jobbar nu på att få in detta på hemsidan och att skicka ut ett nyhetsbrev till alla tidigare kunder. Idag införskaffade jag även de första tallrikarna till mina Matvandringar. All mat äts nämlingen på riktigt porslin även om man är mitt i naturen under vandringen.
 
De första 10 tallrikarna inköpta till nästa års Matvandringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0