Försäljning

Vilken otrolig tid det tar att sälja och låna ut hästar. Jag svarar i telefon mest hela dagarna när folk ringer på annonserna och när jag kommer till datorn är det en massa mail som droppat in. Mia, Chassi och Miljard ligger ute till försäljning. Hittar jag ingen köpare till Miljard så kommer jag i stället låna ut honom. På fredag kommer det en familj som ska titta och prova.
 
Miljard på tävlingsbanan
 
Bilbo letar jag också en fodervärdsfamilj till. Det skulle egentligen ha kommit en familj idag och provat honom men jag skulle ha ett besök på eftermiddagen och det blev försenat så därför hann jag inte visa Bilbo. Jag hoppas få till det någon annan dag i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0