Stillasittande

Man blir aldrig så trött som när man suttit still en hel dag. Det är märkligt att rörelse gör en pigg och alert. I dag var en dag när jag först hade ett möte med en LCHF-kollega för planering inför en marknad vi ska stå på i Gnesta och sedan var det information och nätverkande i Gnestas företagsprojekt  som jag är med i. När allt var över var jag riktigt trött i huvudet.

Jag och min LCHF-kollega satte oss på biblioteket och jobbade ihop en planering av vårt bord och texten till en reklambroschyr. Vi var riktigt effektiva så efter ett par timmar var vi klara och förflyttade oss till cafeet Thekannan. En kopp kaffe och en kycklingsallad njöt jag av medan vi pratade och umgick en timme innan det var dags att skiljas åt. Jag hann sedan in i färgaffären för att köpa färg till dörren på Lillstugans loft. Väl där upptäckte jag också att de fått hem en svart falurödfärg. Låter lite konstigt men den är som rödfärgen fast svart och den går att måla på tidigare rödmålade ytor vilket inte funkar med några andra typer av färg. Nu ska stalldörrarna få sig en uppfräschning i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0