Professionella medhjälpare

Nu har jag fått klart med alla mina hjälpledare som behövs vid vårens och sommarens ridläger. Det sista beskedet kom idag och hon kan hela sommaren. Underbart! Jag har sådan tur så jag har ett väl inarbetat gäng som hjälpt mig under många år. Det är så oerhört skönt att inte behöva lära upp nya hela tiden. De som varit här kan rutiner, känner hästarna, har samma tänk som vi på Rocklösa, är fantastiska på olika sätt med våra deltagare och de är alla personer jag verkligen kan lita på. De bidrar också till att lägrena blir bra för alla.

Nu längtar jag till att säsongen går igång så jag får arbeta tillsammans med dem igen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, längtar efter att få komma ut till er och gården igen. ska bli skönt med en minisemester från vanliga jobbet ;)



Kram Jennifer

2012-03-14 @ 00:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0