Hyra semesterhus/stuga

I dag var det inte lika skönt ute så det fick bli några timmar vid skrivbordet efter det att jag satt tomatfrön och lite annat. Eftersom vårt stora hus Nergården kommer stå tomt lite i sommar när vi har lägeruppehåll tänkte jag att jag ska hyra ut det veckovis för de som är på semester. Jag har suttit och plitat med annonsen ett bra tag. Det är svårt att veta vad som är viktigast att ta med förutom beskrivningen av huset förstås. Det blev lite om omgivningarna, vad man kan göra runt omkring och att det går att göra utflykter lätt härifrån. Huset innehåller 8-10 bäddar så det är lämpligt för en stor familj eller kanske två familjer som är på semester ihop.


Nergården

Jag har också satt ihop en annons på Åstugan. Det lilla huset som ligger så fint nära skön och mitt i hagen hyr jag ut de flesta veckorna under sommaren. I stugan får man alltid en så behaglig känsla. Det är något positivt med miljön där på kullen. I den stugan finns 4 bäddar.

Jag ska nu leta fram ett par bra bilder och sedan lägga ut annonserna på Blocket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0