Bokfest

Nu har jag fått hem två paket med böcker. Det ena är LCHF-böcker som jag köpt på rean och det andra kom från en hästbokklubb som jag är med i. Det är riktig fest när man plötsligt har en bunt som bara väntar på att bli läst. LCHF-böckerna är kokböcker så där blir det mer att jag bläddrar och låter mig inspireras. Har hittat några recept jag ska prova framöver i den ena boken. Den andra har jag inte hunnit öppna ännu.

Hästboken är skriven av en sjukgymnast. Jag har läst en annan av hennes böcker som var mycket bra. Hon har förmågan att beskriva på ett bra sätt så även komplicerade saker blir lätta att förstå. Självklart handlar hennes böcker om människokroppen, hur vi sitter och hur hästen påverkas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0