Supergänget

Vilket trevligt lägergäng vi haft under vårt läger. Alla lättsamma, trevliga, lättpratade, positiva, intresserade och barnen fann varandra direkt. I dag märkte man att det började lossna med ridningen för många. Allt de lärt sig under dagarna började falla på plats och hjälpte till för att få det att fungera bättre. Det var en regnig förmiddag under dagens lektioner men annars har vi haft bra väder. På teorin hade vi praktisk träning på markarbete med hästen och sedan avslutade vi med lekar tillsammans med häst. Nu är vi väldigt nyfikna på nästa ridlägergäng.

I morgon är det dags för mig och min medhjälpare att städa anläggningen och så ska jag åka och handla lite matvaror. En del har tagit slut och en del saker går inte att handla för långt i förväg. Min medhjälpare tränar också med Henry varje dag. De gör stora framsteg. I slutet av sommaren kommer Henry vara till salu.


Henry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0