Framtida samarbete

På en företagarträff i kommunen träffade jag en tjej som också håller på med hälsa, kost och friskvård. Vi har nu träffats för att se om vi kan samarbeta kring en del av våra kunskaper och resurser. Hon var här och tittade på Rocklösa - vårt boende och så gick vi lite i hagen för att se landskapet. Det kändes väldigt inspirerande med mötet och vi ska snart ses igen för att forsätta att planera. Jag blev sugen på att göra ett hälsopaket och sälja till företag men vi får se vad vi startar upp med. Antagligen något mindre till och börja med.

I dag har vårt boende blivit utlagt på en av världens största bokningssajter. Från början har jag gått med med stugorna. De kan hyras dygnsvis. När allt flyter på och jag vant mig vid systemet kommer jag även plocka med stora huset med rummen som bed and breakfast. Är ni nyfikna på bokningssajten så heter den booking.com.


Lillstugan kan nu hyras




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0