Nytt år - nya tag

Gott nytt år på er alla och hoppas ni får ett bra år. Jag har inte avgett något nyårslöfte den här gången. Minns ni förra årets? Det var då jag bestämde mig för att börja med LCHF-kost. Ett löfte som jag till 100% klarat utan problem. Vill ju aldrig byta tillbaka.

Utan löfte har jag ändå tänkt använda en del av året till uppröjning och städning. Har så många hörn där det samlas en massa gamla saker. Redan idag 1:a januari tog jag itu med ett stort projekt - skrivbordet och ytorna runt. En ny hylla på väggen har gjort susen och blev det som fick igång mig. Det står två stora kassar med kast på golvet men jag har en hel del kvar att gå igenom. Skrivbordet är nu i alla fall framme. Var täckt med några decimeter papper innan. Allt sorterat, mycket kastat och så några viktiga saker att ta itu med.


Ett rent skrivbord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0