Mållinjen

För en minut sedan skickade jag in den allra sista tentan på högskolekursen "Användning av hästen i vård och socialt arbete". Under fredagen har jag suttit hela dagen och kvällen för att få ihop det sista. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och tycker jag fick till en bra beskrivning med kopplingar till litteraturen. Den skulle innehålla 1500 ord och det var faktiskt första gången jag fick kämpa en del för att få ihop tillräckligt. Annars brukar alltid problemet vara att det blir alldeles för omfattande.

Nu är det långt in på natten så det är dags för sängen. I morgon ska jag verkligen njuta av att inte ha några studier hängande över mig. Sov gott!


Så här gott ska jag också sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0