Hårdkörning

Nu är det bråda tider. Sista rycket på höstterminen vid högskolan och två tentor som ska in inom en vecka. Det är märkligt att det alltid ska bli klart i sista minuten. De sista dagarna har jag jobbat med foderstater mm som ingår i en av tentorna. På söndag ska jag ta mig an den sista. Alla andra under hösten har jag haft VG på så jag vill inte gärna göra ett sämre resultat denna gång.

Fortsättning blir det också under två perioder på EKO-turismkursen jag deltar i men när nästa vecka är slut kommer livet gå in i ett lugnare skede när allt högskolepluggande är över. Har hållit på i ett och ett halvt år. Fantastiskt roligt men nu ska jag prioritera mer ridning och annat kul med hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0